22 Mayıs 2015 Cuma

bir mayıs günündenmiş gibi






Kendi benliğimde kaybolmaktan yoruldugum için istiyorum
Hiç bilmediğim bir şehrin sokaklarında kaybolmak

Bulamadıgım için arıyorum istiyorum bir sürü insan tanımak
Bir tane bulunca kendimden duracağım aslında

Dünya sürekli dönen bir çark ve bu çark dönerken çevremdeki herkesin savrulacağını bildiğim için
Tek bırakıyorum kendimi

Beynimin içindeki düşünceler tıpkı ağızda patlayan şeker gibi
Hiç durmadan ard arda ..

Geceleri daha az düşünerek uyumak için
Yoruyorum bu bedeni

İnsanların hepsi çok akıllı olduğu için
Kendimle yarışıyorum sürekli

Ciddiye alınacak çok şey olduğu için
Dalgaya alıyorum hayatı


İnsanların hepsi her şeyi  çok iyi bildiği için
Saf oluyorum her seferinde

Tüm insanlığı sadece "tamam" diyerek susturabilirsin mesela
Çünkü hepsinin tüm derdi haklı olmak

Keşke sadece baksaydım görmeseydim
Keşke bir insandan bin farklı anlam sonuç çıkaramasaydım
Keşke düşüncelerim sussa
Keşke çoğu insan gibi günleri sadece takvimden atlatsam
Keşke gökyüzüne ondan güç alırcasına bakmasam
Keşke gerçekten çocuk olsam

ve insan hep yalnızdır sadece gerçekten sarıldıgı zamanlar hariç.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder