22 Haziran 2015 Pazartesi

duygulara teslim olma onları izle

             
                  Bu dizi başlığını çok sevdiğim bir kadının yazısında gördüm.

Duygulara teslim olma onları izle.Çok sevdiğim bu kadın ve onun erkeği mükemmel bir çiftti benim için.Bu kadar özgür bir kadın bile aşkı vardı.Özgür kadınlarının erkeği aşkı olmaz algısı vardı bende.Bu fotoğraf karesi bu algımı sorgulatmamı sağlamıştı ve yanılmadım.O güzel gözüken kare meğer çatırdıyormuş kendi içinde ve sonu söylememe gerek ikisinide tanımam okurum izlerim bakarım sadece ve ikiside başarılı iki insan mutlu olurlar umarım.
                   
                Güzel ve özgür kadınlar tektir aslında çok kalabalık dünyalarında tek
olmak zorundadırlar.Bunu kendileri yapar yaratır izin vermezler.Bugün kahve falımda bana "sen izin vermiyorsun güzel ve uzun bir ilişkiye" dedi.Haklıydı galiba.Ben hep başkalarına suç attım ya da daha ruh eşimi bulmadığımı düşündüm.Öyle değildi galiba.Duygularla yaşamak hep beni korkuttu duygular kontrolü elinden alır bocalarsın mantık yavaş yavaş devre dışı olur.Dünyanın sonu gelmez kontrol gider bir kere. Harika günlerin tamamlanmış duyguların olur güzel anılar vs. ama olmaz işte özgür kadına bu yetmez. O bir yerde yalnızlığı tutkular buna ihtiyacı vardır.
               
                Bana gelirsek daha çok yolum var ben çok fazla hayali olan çok küçük
olmasa da küçük bir kızım.Umudunu hiç kaybetmeyen ne kadar zorlansada uzakların hayalini kuran bir kızım.Özgür çok fazla özgür tek bir kız.Her gün kalıp insanlarla yüzleşen imkanlarını sınırlarını zorlayan bir gün sınırları deleceğini düşünüp bilen bir kız.Vazgeçmeyen çabalamaktan hayal kurmaktan bıkmayan biriyim ben.Zenginlik gibi ıvır zıvır istekler umrumda bile değil tek isteğim yolda olmak.
         
                9 ay öncesine kadar everestin tepelerindeymiş gibi güzel bir aşk sandığım
şeyin içindeydim.Olmadı . Şuan baktığımda iyiki olmadı zorda olsa kopabilmişim dedim.Şimdilerde içim bomboş odaklandığım şey bambaşka.Geçen gün birisi sarılıyorken "hayatım" dedi.Korktum.İnsanlar başka kelimelerden ya da şeylerden korkar.Bağlanmak aşk sanılan şeyi uzun süre yaşamak birbirine karşı sorumluluklu olmak bunlar korkutucu sarılmak çok güzel ama bunlara değer mi?


               Benim yolum belli küçük kız çocuğu olduğum andan itibaren.
Hep ileriye bakarak büyüdüm.Hep uzakları düşledim.Uzakları yürümeyi düşleyerek katlandım çoğu şeye.Şimdi de öyle çok hatam oldu.Beceriksizliklerim,yanılgılarım tüm hatalarım duygularıma teslim oduğu anda oldu.Şimdi eve döneceğim evim benim dinlendiğim yer.Küçükken yaptığım gibi duvarın köşesine tüneyeceğim karanlıkta sadece kendimi dinleyeceğim.Başkalarının saçmalıklarından uzaklaşıp.Özümü hatırlayacağım.Kendi duvarlarımda yeni duvarıma yeniden inşa edeceğim ve yeniden koşacağım.Tüm kalıp insanları saçma kalabalığı düzeni delerek bu senem saçmalamakla basit kız çocuğu gibi ağlamakla geçiip gitse de çok şey öğrendim ve yeni senem öyle olmayacak.Kontrol hiçbir zaman benden çıkmayacak çünkü bir daha asla duygularıma teslim olmayacağım sadece onları izleyeceğim.